Snabb sammanfattning...

En snabb summering av helgen: Grillning-söderstadion-gäster-middag hos svärföräldrar-titta på elden-födelsedagsmiddag för syster.
Tycker om att man går på födelsedagsmiddag för syrran och kommer hem med en I-pad och en I-phone, me like!

Idag har jag varit med Johanna och Ivar i Globen och sen hade Rasmus utvecklingssamtal och han sköter sig strålande!

Nu ska jag ut på en joggingtur medan Rasmus tränar och jag fasar verkligen för den för det var ca två veckor sen sist eftersom jag har varit förkyld och jag har nog gått upp ca tre kilo bara den här helgen med allt godis som vi har ätit hela dagarna! Bläää känner verkligen på en gång hur sockersuget biter sig tag i en!!

Nää om man skulle pallra sig iväg då.....

Kram på er/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0