Stålmusen lever vidare ett år till!!

Idag så föll två stora stenar från mitt bröst, inte för att jag egentligen oroar mig speciellt mycket, allt ordnar sig ju alltid till slut, eller hur? '
Sten 1: Besiktade bilen idag och den gick igenom felfritt, tjohooo älskar min lilla stålmus, världens bästa bil!!!
Sten 2: Rasmus kalas på lördag, det ska ju regna jättemycket påstår dem som vet!!! Så jag har istället bokat Gubbängshallen och det kommer bli skitbra, känner det i min stortå;)

Saker som måste göras till helgen:
1: Baka tre kladdkakor
2: Handla till kalaset
3: Present till Dexter

Saker som händer i helgen som kan förstöra schemat:
1: Två utförsäljningar på fredag
2: två studenter som ska sminkas inför balen på fredag
3: fotbollsmatch på lördag
4: återträff med gymnasieklassen på lördagskvällen

Men som sagt var, det löser sig alltid sa hon som sket i vasken;)

Kram på er/ Linda


Härliga sommardagar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0