Stannar nog hemma idag!

Idag har jag ruskigt ont i kroppen, det märks att man inte är 25 längre. Har varit ute och sprungit måndag och onsdag och var på ett handbollspass i tisdags, puuuhh! Måste köpa nya joggingskor, gjuta nya inlägg och köpa ett gymkort, får ont i hälsenorna och känner i bålen att jag är alldeles för svag! Men det får bli imorgon eller nåt!

Har sovit dåligt inatt igen eftersom hon skriker ungefär en gång i timmen i sömnen så då är det bara att maka sig upp och stoppa i nappen igen, lite värre när man även har ont i kroppen. Struntar man i att gå upp så vaknar hon till slut och då är det bara att ta upp henne och då sover alla ännu sämre.

Så idag blir det max en långpromenad och kanske lite lätt styrketräning här hemma på pilatesbollen, men vi får se. Just nu känns soffan väldigt lockande.


På den här bilden tyckte jag hon var så lik Peter men flera har sagt att hon liknar mig här.

Rasmus är något yngre på den här bilden.
Dem är lika men ändå inte, men jag tycker det är så roligt att båda är någon slags mix och att de vid olika tillfällen liknar varandra, mamma eller pappa.

Kram på er/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0