Tråkväder!

Igår vaknade jag på ett riktigt pisshumör, först och främst för att jag hade sovit mellan två barn och inte kunnat röra mig och sen för att jag tittade ut och det SNÖADE!!!
Så jag åkte på babysimmet på ett uruselt humör, det blev något bättre av att simma och sen luncha med Jessika och Jenny. När jag sen skulle åka hem så skulle jag bara titta lite i några affärer och gick in på Name it butiken och så visade det sig att de hade 50% på hela butiken, mitt humör blev genast bättre! Jag shoppade loss ordentligt till Becca och var jättenöjd med alla mina inköp när jag gick därifrån sen blev det en mycket bättre dag, tänk vad lite shopping kan göra!
Igår kväll tränade jag handboll och det kändes väl sådär, har ont i kroppen och måste köra styrketräning om min kropp ska orka träna lite handboll. Har inte gjort min hemmaträning på länge, dags att ta tag i det redan idag......

Idag är jag också trött, har sprungit fram och tillbaka för att stopp i nappen när hon har skrikit i sömnen, sen kom Rasmus också. Så nu sitter jag i soffan och ska ta tag i att försöka skapa nytt Itunes konto till paddan och min nya Iphone. Men först ska vi pallra oss iväg till kyrkan på en sångstund sen ska vi också till jobbet på ett möte kl två och sen ska jag hämta Rasmus och sen är det fotbollsträning. Kanske tar tag i det andra imorgon istället!



Kram på er/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0