ticktack, ticktack, ticktack snart är jag Ingaröbo :)

Just nu sitter jag med två påsar på fötterna och hoppas att de kommer göra underverk med mina fötter. Det är ngt som heter baby foot . Man ska ha på dem i två timmar, sen om 1 vecka/2 veckor så kommer jag att börja ömsa skinn och efter 3 veckor så ska de vara lika lena  som babyfötter. Tänkte att det var dax att göra det här nu och inte sen när man kommer gå barfota oftare. Det återstår att se om det här hjälper :)
Idag har jag bara varit ute och gått. Novalie har inte spytt ngt idag( det har kommit andra vägen istället) men febern har suttit i. Hennes temp innan läggdax var 38 grader, så frisk det är hon inte men hon har varit mkt piggare idag än igår. Jag tänkte att hon skulle må bra av frisk luft och sen så ville jag inte sitta inne hela dagen när det är så fint väder ute. Träningssugen som jag var så tog jag med mig mitt hopprep, tanken var att stanna 10 ggr under prommisen och hoppa 100 st du`s varje gång. Blev bara 400 st hopp för min del för hopprepet gick sönder, så då fick jag hitta på ngt annat. Stannade och gjorde 10 st armhävningar på varje parkbänk som jag gick förbi. Blev bara 50 st armhävningar.  Lite extra träning på sin morgonprommis är inte fel :)
Nu är det verkligen inte långt kvar till inflytt och ju närmare vi kommer desto mera längtar jag.Tänker inredning för fullt nu, hjärnan går på högvarv. Rickard fick idag åka och köpa ett litet cafè set som vi ska ha på framsidan. Så nästa tisdag så kommer vi sitta där och dricka vårt morgonkaffe i solen. Han fick även åka och köpa två solstolar och ett litet bord som vi ska ha på baksidan. Grill köpte vi förra veckan så sommaren är räddad :)
Puss och kram Jessica
Sjuklingen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0