Vem släppte lös galningen?

Vet inte vad som hände idag, men hon somnade som den ängeln hon var och vaknade som en liten maniac. Efter en vanlig natt med diverse nappinstoppningar och åttaåringar som kommer och snurrar som en helikopter i sängen så var jag rätt trött så jag tänkte att vi kunde gå och lägga oss igen i sängen efter Rasmus och Peter gått som vi har kunnat göra förut. Trodde jag ja!! Efter 40 minuters kamp så gav jag upp, det var bara att traggla sig upp igen och jag har ännu inte vaknat till liv. Sen om jag hon inte får som hon vill så skriker hon ett jättehögt skrik som gör ont öronen!
Vilket fall som helst så har vi ännu inte lämnat lägenheten och jag har ännu inte kommit mig för att börja städa, vilket jag lovat att göra. Hon sov iallafall en stund på förmiddagen men då var det försent för mig att gå och lägga mig, så det fick bli lite styrkeövningar (efter lite pep-talk från Linkan) och sen ett bad.

Just vi har fått dagisplats åt Becca nere på skolgården där Rasmus går, uahhhh läskigt! Det betyder att jag snart måste börja jobba...



Vem är den här galningen, ge mig tillbaka min bebis!!

Kram på er/ Linda

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahahaha sjukt kul busungen är lös!!

2011-05-13 @ 19:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0