fredagen invägning, 19 nov

Ställde mig på vågen idag och insåg att jag är nere i vikten jag hade när jag gifte mig... 63 kilo visade den idag :)
Var tvungen att testa klänningen och jag kan ha den :) (knäppte den aldrig bak, det är lite svårt att göra själv, men vet att den skulle gå igen ) Lite tajt vid bysten bara  , undra varför ;) Mamma hade alltid som mål efter vara graviditet att komma i sin  brudklänning. Ett bra mål tycker jag så det bestämde jag mig också för att ha , och jag kan väl säga att jag lyckas denna gång :)
Nu ska jag ut och gå min morgonprommis :)
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Kristin

Vilken bra inställning av din mamma & mycket bra jobbat av dig på denna korta tid! Eftersom jag inte har någon brudklänning här hemma så får jag sikta in mig på att komma i någon annan av mina klänningar till sommaren 2011 ;-) Kram på er!!

2010-11-19 @ 18:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0