Fredagens invägning

Då var det dags att väga sig igen...

Jag brukar aldrig bry mig om vad det står på vågen för jag väger alltid mkt. När jag vägde som minst och var mest vältränad så vägde jag 63 kilo. Jag är 168 cm lång  så vikt mässigt är det inte så lite... Gillar mer att mäta mig.

Kommer ihåg i sommras ( när jag var höggravid) när vi skulle välja flytväst till mig och jag säger att jag väger 82 kilo. Bosse(svärfar) trodde inte det var möjligt hehehe That`s me! Men nu är det lite roligt att se hur mkt som man gått ner eftersom man vägde en del, vägde  ju hela 84 kilo på slutet. Jag är helt chockad att inte storebror slängde ur sig mer kommentarer än vad han gjorde hahaha .

efter ett träningspass på våran smekmånad, 63 kilo  
2 dagar innan Novlie föddes, 84 kilo
Idag 10 veckor efter Novalie föddes, 64,9

Kram Jessica


Kommentarer
Postat av: Mickis

Hur är det möjligt?????? Kan du komma hit och köra med mig - SNÄLLA!!!!!!!!

2010-10-29 @ 15:32:16
Postat av: Filippa - mamma till Liam

Hjälp mig! Hur gör man ? :)

2010-10-29 @ 21:17:17
URL: http://liamochvi.blogspot.com
Postat av: Eica

Gumman, du gör mig sjukt avis! kan man köpa den magen någonstans? Sjukt fin och sexig!

Ja visst e det sött med små chubby´s.... han vart kallad michelinbebis av några främlingar när vi var på brunch för ett tag sen... he he men det e gulligt/ <3 Erica

2010-10-29 @ 21:42:13
URL: http://ericaochgordon.blogspot.com
Postat av: Jessica

Kan nog tacka Novalie att kilona har rasat , jag går ner och hon går upp :)



Älskar att min lilla skit är chubby, hon är precis som jag vill ha henne, hehehe chubbychubby <3

2010-10-30 @ 00:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0