Fredag 7/1 Träning och mat

08.00 Frukost: 1 1/2 dinkel pannkaka med keso,hallon och kiwi och 1 kopp kaffe
11.00 Träningspass
13.00 Lunch: Hälsotallrik ( från cafè muggen) Kyckling, avokado,lite råris,palsternacka, keso. 2 st små brödskivor med olivröra,vatten och 1 kopp kaffe
18.00 Middag: Tacos, 1 1/2 fylld wrap med köttfärs, tomat,majs, avokado, gurka,paprika, 17 % riven ost och lite matlagningsyoghurt
19.30 Kvällsmål:  nyttig ostkaka med hallon
Dagen träningspass:
uppvärmning: Rodd, tabata ( 20,10 x8) x2
Wod: "on the minute"... every minute for 15 min
3 st cleans 25 kg
5 st burpees

Jennys tur att köra och jag har Novalie i famnen och vaggar Theo med foten.... Funkade t.om att amma Novalie och samtidigt ta hand om Theo( allt går om man vill , hehehe)


Nu är vi på gång, det är så himla skönt! Sen att man är pinsamt svag och inte alls i världens bästa form är en annan sak. Det är så förbaskat roligt  , speciellt att göra den här "resan" ihop med min svägerska. "Sladdersvägerskorna" hehehe , inte länge till !!!
KRAMAR /Jessica




Kommentarer
Postat av: jennie

åhh lät super gott, vad använde du för recept på pannkakorna? Det måste testas =)

2011-01-07 @ 23:46:40
Postat av: Jessica

Det var verkligen super gott :) 3 ägg, 6 dl lättmjölk eller sojamjölk, 4 dl dinkelsikt, 1 1/2 tsk salt och sen lite smör eller olja till stekning. Hade jag haft protein pulver hemma så hade jag testat och blandat i lite av det ... :)

2011-01-08 @ 09:29:24
Postat av: Malin Agneryd

Vad trevlig din blogg verkar. kommer med all säkerhet att läsa igen! :p Hoppas du har en kul vardag :p

2011-02-22 @ 21:38:55
URL: http://jade.se/paketresor
Postat av: Jessica

Vad roligt ;)

Kram

2011-02-24 @ 21:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0