Onsdag 12/1 mat och träning

09.00 Frukost: havre och quinoa gröt 1 dl med hallon och lättmjölk, 1 ägg och 1 kopp kaffe
11.30 Träningspass
12.20 Efter träningen: 1 smörgås(utan kolhydrater) med skinka och ost , vatten
13.30 Lunch: sallad med kräftor/räkor,fetaröra, 1 brödbit, vatten och 1 kopp kaffe
16.15 1 clementin
17.00 Middag: Keldas Thai soppa med kyckling,tomat och champinjoner och 4 st flatbröd med philadelphiaost och 1 glas mjök.
17.30 1 kopp kaffe
Träningspasset:
Uppvärmning: 100 st enkelhopp(hopprep), 10 st push up, 10 st squats x 3 varv
Dagens wod:
(så många varv som möjligt på 15 min) Det blev 9 st varv
Vi skulle egentligen göra walls climbs istället för hand stand push up men efter vi gjort 3 st så gick det inte längre, det var helt omöjligt. Jag fastnade där jag stod, gick inte att lyfta och flytta handen,  Jenny började skratta så mkt där vi stod så hon dunsade ner och jag därefter. Vi fick oss ett gott skratt iallfall :) hahaha
Kändes lite mer som ett styrkepass, inte så mkt flås Jobbigt och svettigt :)
3x 1 min plankan

Kram Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0