Onsdag 5/1 matintag

09.00 Frukost: 2 brödskivor med ägg och kaviar, 1 glas juice och 1 kopp kaffe
12.15 Lunch: liten kalkon/skinka smörgås från subway och 1 kopp kaffe
15.00 2 st koppar kaffe
16.45 2 st clementiner
18.45 Middag: omelett (3 ägg) , kesella/lax/rödlöks röra och grönsaker, vatten
20.30 Kvällsmål: lite ost och kex och 1 kopp kaffe, vatten
Blev alldeles för mkt kaffe idag. Mera vatten och mindre kaffe!
Blev ingen träning idag på pga flytt, och det kommer nog inte bli ngn träning imorgon heller för vi måste bli klara imorgon. Men på fredag så kör vi igen :)
Av de "fjantiga" vikterna och övningarna vi gjorde igår har jag fått världens träningsvärk i benen.  Kan knappt gå, och att sätta sig ner är en pina! Men det är så det ska kännas, skööööönt!
Eftersom sockret ska ut ur kroppen och jag inte vill äta så mkt onyttigt, så försöker jag alltid hitta andra alternativ till kvällsmål. Igår blev det äppelskivor stekta i lite smör och honung och sen lite kanel på det. Blev faktiskt väldigt gott ;) Hade velat haft ngt mera protein till , men hade inget  hemma ( uppvispad kesella med proteinpulver hade jag velat testat till)
Mums !
Kram Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0