Blev en liten variation av seven idag !

Idag mötte jag upp Jenny och Kristin på klubben kl tio. Testade att ta bussen in och det gick verkligen jätte smidigt, inte första och sista gången jag tar bussen istället för bilen. Dagens pass kändes faktiskt lite brutal. Händerna gjorde jätte ont tackvare pull-upsen från igår. Vet inte om det är jag som är kinkig men jag tycker verkligen det gör ont. Irriterande smärta! Hade hoppats på så lite kontakt med händern som möjligt... Meeen så blev det inte riktigt. Alla var nog lite taggade från gårdagen pass, så Wod idag fick bli "seven"( fast utan pull-ups), ( 7 övningar (6 ), 7 rep på varje övning, 7 varv) 1.Hspu 2.Truster ( 30 kg) kastade den åt sidan när jag hade 2 eller 3 varv kvar för att det gjorde riktigt irriterande ont i händerna. Körde då bara på stången (20kg) . 3. Knees to elbows 4..Deadlift ( började på 60 kg , 4:e varvet blev det för tungt för mig så jag körde resten på Kristins stång som var 40 kg. Det blev kanske lite för lätt, men det fick gå. 5. Burpees 6. Swings med 16 kg kb (7. Pull -ups) Min tid blev : 33:47 Ingen bra tid alls så jag har lite att jobba på. Var helt färdig efter passet och jag kommer ha så ont imorgon . Är jätte impad över kristin som redan är igång och har ett bra flås och tempo. Bara gått 7 veckor sedan hon kläckte och det ser riktig bra ut! :) Det blev rätt så mkt stångkontakt för händerna: thrustern, deadlift, knees to elbows och swing. Kändes det gjorde det verkligen, men jag vet inte om tiden hade blivit bättre om mina händer hade varit fit for fight. Tveksamt, men kanske ngn minut... Puss och kram Jessics

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0