Det är precis så här träning ska vara!

Idag blev det äntligen ett RIKTIGT svinpass på klubben. Har inte tränat på riktigt på över en månad , så det här var verkligen på tiden. Det var verkligen ingen mjukstart jag fick, men det är precis så här ett träningspass ska vara tycker jag. Det kändes som att jag skulle spy och svimma när jag gjorde den sista övningen. Kanske inte det smartaste att köra just detta pass  när man endast sovit 4 timmar och bara ätit 2 knäckebröd till frukost :)
Men det var ngt som jag snabbt glömde bort när jag träffade ligan där på klubben. Tidigare så har bara jag och Jenny ( och ibland Sofia) kört . Men nu finns det ytterligare en crossfitmamma( världens goaste Kristin) :)  Kristin och Sofia brukar köra på klubben på lördagar och söndagar med sina grymma killar och bebisar. Den här söndagen så hakade även jag och Jenny på och det tror jag vi kommer fortsätta med ( om de tycker det är ok? ). Det kändes som förr! Det är alltid roligare att träna när man är fler, man får på ngt sätt mer styrka och ork och DET ÄR SÅ FÖRBASKAT ROLIGT.
Dagens Wod:

MIn vikt på squat clean 30 kg,vi tjejer körde ring row istället för att köra muscle ups , db push press 2 st 12 kg kb,thrusters 30 kg, walking lunges körde jag med en 10 kilos vikt.
Min tid 34,36 ( tyckte allt gick bra fram till walking lunges :) )

Jag och Novalie somnade i hennes nya pool när vi kom hem från klubben. 2,5 timme sov vi :) Finns inget som slår att ha Novalie sovandes på bröstet ♥
Puss och kram Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0