Träning fredag 4 mars

Blev en kort prommis idag på 50 min i REGN inte var det ngn sol som jag trodde...
Sen efter lunchen så körde jag ett litet pass här hemma. Hittade det på internet och tyckte det såg lite roligt ut.
Uppvärmning: 3 varv, 10 st swing,10 st squat, 10 st push ups
Dagens wod :
2 varv på tid med en 12 kg kettlebell
20 st swing
20 st Around the body pass åt höger
20 st Around the body pass åt vänster
20 st Larry bird`s ( tänk att du spelar basket... Passa först åt vänster, få tillbaka den , vrid sen till höger och passa och få tillbaka och sen skjut bollen i korgen) Så fick jag den förklarat :)
20 st Hockey Lunge
Tid : 11:15

+
Tabata plankan

OVER AND OUT! :)
Trevlig helg på er , ikväll blir det godis och Let`s dance för min del. Blir nog en löprunda imorgon och sen på söndag tar jag en vilodag ... Det behöver min kropp :)
Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0