Träningpasset i hallen är avklarat :) 2 mars

Eftersom svägerskan är hemma och är sjuk så fick det bli ett träningspass här hemma istället. Hade tänkt gå ut och gå innan men Novalie somnade om så jag passade på att köra dagens wod nu istället. Får gå ut och gå runda som tar 80 min lite senare när hon vaknat till liv.
Idag blev det
100 st squats    
100 st push ups 
100 st step ups
100 st burpees 
100 st dips      
Tid: 29:51 ( ingen bra tid , det som tog lång tid var push up och burpees. Gjorde 50 st vanliga push ups sen gjorde jag dem på knä)
1 min x 4 Plankan 

Kommentarer
Postat av: Hille

Jätteinspirerande att se din hemmaträning. Borde testa det där någon gång med egen kropp. :) själv kör jag hopprep å gummiband hemma.

2011-03-03 @ 12:44:22
URL: http://hillesblogg.se
Postat av: Jessica

Vad roligt att du tycker det :) Ibland gör man det alldeles för svårt. Det är grymt skönt att träna hemma, man får så mkt tid över för annat. Ska också köpa mig ett hopprep, grym träning :) kram

2011-03-04 @ 17:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0